پشت پرده "انتخابات آزاد" لو رفت
نظام نوین اسلامی
جهان زیر سایه ی اسلام

علیرضا نوری زاده ضد انقلاب خارج نشین و از همکاران رسانه ای شبکه های ماهواره ای شب گذشته در برنامه خود، با استقبال مجدد از  طرح شعار "انتخابات آزاد" که از سوی برخی از چهره های خاص در داخل کشور مطرح می شود گفت: «شعار انتخابات آزاد شعار درستی است، شعاری است که دارد رژیم ایران را آزار می دهد و این خیلی مهم است.»


وی در ادامه در توضیح "انتخابات آزاد" گفت: «انتخابات آزاد یعنی اینکه شورای نگهبان وجود نداشته باشد، التزام عملی به ولایت فقیه نباشد. نظارات بین المللی بر انتخابات وجود داشته باشد و اپوزیسیون بتواند به تمام معنی در انتخابات شرکت داشته باشند.»


نوری زاده در ادامه با طرح این سوال که "موضع اپوزیسیون در مورد انتخابات ریاست جمهوری آینده چه خواهد بود؟" گفت: «موضع ما در انتخابات روشن است و آن تحریم انتخابات است.»
گفتنی است امروز درست چند ماه مانده به انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، همان جریان و گروهی که با طرح "صیانت از آراء"فتنه 88 را طراحی کردند سناریوی جدیدی را با اسم رمز" انتخابات آزاد" مطرح می کنند چیزی که بسیاری از تحلیلگران آن را در ادامه فتنه 88 تحلیل کرده اند.


آقایان هاشمی رفسنجانی و سید محمد خاتمی از جمله شخصیت های اصلاح طلبی هستند که در ماه های اخیر در مناسبت های مختلف از این کلید واژه استفاده کرده اند.


سایت ضد انقلاب روز آنلاین(سه شنبه ۵ دى ۱۳۹۱) در خبری با عنوان "انتخابات مطلوب خاتمی؛ انتخابات آزاد هاشمی" نوشت: «دو رئیس جمهور سابق ایران در اظهاراتی جداگانه در مورد انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، با انتقاد از حذف "برخی با سلایق سیاسی مختلف" و مهیا نبودن شرایط برای حضور "همه گروه‌ها و دلسوزان"بر ضرورت برگزاری یک انتخابات "مطلوب" و "آزاد" تاکید کردند.


پیشتر نیز رضا پهلوی، فرزند شاه مخلوع ایران، نیز در گفتگوی با شبکه بی بی سی، ارگان رسمی دولت انگلیس، ضمن حمایت و تاکید بر "انتخابات آزاد" گفت: «انتخابات آزاد می تواند راه را برای تغییر رژیم جمهوری اسلامی فراهم کند.»

مریم رجوی نیز پیشتر در کنفرانس مخالفان جمهوری اسلامی ایران موسوم به "پراگ" که 27 و 28  آبان ماه سال جاری با حضور عناصری از گروهک‌های ضد‌انقلاب در پراگ برگزار شد خواستار انتخابات آزاد در ایران شد.

 

نکته قابل تامل این است که چرا کلید‌واژه "انتخابات آزاد" که تبدیل به رمز مشترک جریان ضدانقلاب خارج‌نشین و برخی از چهره‌های بدسابقه اصلاح‌طلب شده، باید از زبان هاشمی رفسنجانی که از یاران دیرین انقلاب و رهبری محسوب می‌شود، تکرار و بر آن به عنوان راه نجات کشور تاکید شود؟ آیا طریقه صواب این نبود که جناب آقای هاشمی رفسنجانی با آن سوابق انقلابی وقتی تاکید چهره‌های تابلودار در مخالفت با جمهوری اسلامی ایران بر کلیدواژه انتخابات آزاد را مشاهده کردند، از به کار بردن و تاکید بر چنین کلید‌واژه‌ای به جد پرهیز کنند.

 


میزبان مارکت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط سید محمد علمداری
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 150
بازدید کل : 4651
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1